Zabudowa targowa

Zabudowa targowa

Projekty zabudów targowych opracowujemy po wstępnym rozpoznaniu potrzeb i oczekiwań klienta.

 

Propozycje zabudów targowych przygotowujemy zarówno na bazie rozwiązań systemowych, aby  przystosować stoisko do wielokrotnego montażu i obsługi ze strony klienta, jak również przygotowujemy stoiska jednorazowe, zamawiane pod katem konkretnego,  jednorazowego wydarzenia targowego zapewniając także montaż, demontażu i transport.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i kreatywnie. Proponujemy rozwiązania spójne z trendami wystawienniczymi oraz nowoczesnym designem.

 

Zajmujemy się także profesjonalnym aromatyzowaniem stoisk targowych kompleksowo realizując ideę marketingu multisensorycznego, który wskazuję na konieczność oddziaływania na wiele zmysłów w celu uzyskania maksymalnej efektywności.

 

W naszych zabudowach łączymy sprawdzone rozwiązania targowe z nowoczesnymi trendami wystawienniczymi. W ten sposób tworzymy dla naszych klientów stoiska nie tylko funkcjonalne,  ale przede wszystkim efektowne, pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji.

Wystawcy  dokładają wszelkich starań, by stoisko poprzez atrakcyjny wygląd oraz ciekawą prezentację przyciągało jak najwięcej odwiedzających. Aby było to możliwe trzeba sięgnąć po środki oddziałujące na  wiele zmysłów.

AROMATYZOWANIE STOISKA TARGOWEGO

Wystawcy  dokładają wszelkich starań, by stoisko poprzez atrakcyjny wygląd oraz ciekawą prezentację przyciągało jak najwięcej odwiedzających. Aby było to możliwe trzeba sięgnąć po środki oddziałujące na  wiele zmysłów.

 

Nowym trendem w aranżacji przestrzeni wystawienniczej jest wykorzystanie MARKETINGU ZAPACHOWEGO  jako elementu multisensorycznej strategii marketingowej.

Zapach to bardzo dyskretne, a jednocześnie skuteczne narzędzie do budowania relacji wystawca- odwiedzający. Według badań wykorzystanie zapachu może wpłynąć na czas kontaktu z produktem

i sprzedawcą,  a nawet zwiększyć chęć jego nabycia.

 

Aromat może być dobrany do konkretnego produktu, bądź usługi np. biuro podróży oferujące wycieczki może wesprzeć swoją prezentację egzotycznym zapachem przywołującym klimat wakacji

i egzotycznych podróży, producent słodyczy  z kolei może wodzić odwiedzających za nos aromatem czekolady lub świeżo upieczonych ciasteczek. Któż mógłby się oprzeć wizycie na takim stoisku?

 

Zapach może także pomóc w tworzeniu przyjemnej i przyjaznej atmosfery na stoisku. W przestrzeni przeznaczonej do rozmów z kluczowymi klientami możemy działać aromatem kawy, który wywołuje skojarzenia z domem, z porankiem, dodaje energii, poza tym polepsza percepcję oraz wydajność umysłową.

Gama zapachów jest bardzo szeroka. Dobór zapachu to indywidualny projekt uwzględniający zamierzenia jakie chce osiągnąć Wystawca.

Oferujemy doradztwo oraz realizację projektów z zastosowaniem aromamarketingu podczas targów, eventów , spotkań biznesowych itp.

Przykładowe zapachy olejków wykorzystywanych do aromatyzowania stoisk:

 

Gynko – Limette – świeże nuty cytrusa w połaczeniu z olejkiem z miłorzębu dają efekt czystego powietrza, w którym szczególnie dobrze pracuje nasz mózg, pomaga w zachowaniu koncentracji

i pozwala działać efektywniej.

 

Green Tea – delikatny i subtelny, daje efekt niezwykłej świeżości, napawa optymizmem, kojarzy się z elegancją i kobiecością, może być łączony z nutami owocowymi głównie cytrusami

 

Abbano Fresh – niezwykle uniwersalny zapach, perfumowany o świeżych akordach cytrusowych. Daje wrażenie elegancji i prestiżu

 

Lemongras – trawa cytrynowa – zapach idealny, gdy zależy nam głównie na uzyskaniu wrażenia czystości; dobrze neutralizuje powietrze

 

Kawa/ kawa z ciastem –  zapach zapraszający do wypicia  wspólnej kawy i  nawiązaniu przyjemnej rozmowy

 

Zapach wanilii – słodki, energetyczny, zmniejsza stres i niepokój, dzięki czemu otwiera na nowe kontakty

 

Zapach świeżo skoszonej trawy – relaksuje, odpręża, przywołuje emocje związane z pobytem na łonie natury, wprawia w dobry nastrój.

 

Nie sposób przedstawić pełnej oferty aromatów. Zapach może być dobrany w zależności od efektu jaki chcemy osiągnąć, bądź może być powiązany bezpośrednio z produktem, jaki firma będzie  na stoisku promować np  prezentację kosmetyków  z olejkiem różanym można  połączyć z aromatyzowaniem  stoiska zapachem róż, natomiast degustacji wina może towarzyszyć zapach ziół lub owoców