O aromamarketingu

aromamarketing

Aromamarketing to element multisensorycznej, a więc oddziałowującej na wiele zmysłów strategii marketingowej. Skuteczność marketingu zapachowego opiera się na fakcie, że ludzki zmysł węchu powiązany jest silnie z emocjami.
To co odczuwamy poprzez bodźce zapachowe wpływa na nasze odczucia, ale także skłania do konkretnych działań czy zachowań.

systemy do aromatyzowania przestrzeni

Oferowane przez nas systemy do aromatyzowania przestrzeni pozwalają na wdrożenie idei marketingu zapachowego zarówno w przestrzeniach handlowych takich jak sklepy, butiki, kawiarnie, punkty obsługi klienta oraz obiektach typu hotele, spa, fitness kluby, banki, jak również umożliwiają profesjonalne aromatyzowanie stoisk targowych, eventów, konferencji czy szkoleń.

Zapach kreuje przestrzeń, pozwala nadać miejscu indywidualnego charakteru, podnosi prestiż oraz tworzy swoisty znak rozpoznawczy firmy czy produktu.
Badania potwierdzają skuteczność marketingu zapachowego w realizacji konkretnych celów biznesowych.

Aromatyzowanie przestrzeni:

  • wydłuża czas przebywania klienta w punkcie sprzedaży, czy obsługi,
  • zwiększa skłonność do zakupów,
  • wprowadza przyjazną i bardziej otwartą komunikację personelu z klientem,
  • podnosi wyniki sprzedaży, przyczynia się do wzrostu obrotów firmy
  • podnosi ocenę kompetencji pracowników obsługi przez klienta,
  • podwyższa ocenę poziomu oferty handlowej oraz obsługi,
  • daje klientom odczucie większej atrakcyjności prezentowanych towarów,
  • wpływa na korzystniejszą ocenę przez kupującego stosunku ceny do jakości oferowanego towaru.

Oferujemy różnego typu urządzenia do aromatyzowania przestrzeni. W ich doborze kluczowym jest dopasowanie działania do warunków technicznych miejsca, jak również indywidualnych preferencji klienta. Najważniejszym elementem jest oczywiście sam zapach. Bogata oferta kompozycji zapachowych pozwala na wybór właściwego aromatu stosowanie do charakteru miejsca, jak i celu, który chcemy osiągnąć.

Oferowane przez nas rozwiązania z zakresu marketingu zapachowego pozwalają poczuć jak wielką rolę odgrywa zapach w nowoczesnej komunikacji marketingowej i w jaki sposób przyczynia się do osiągnięcia sukcesu przez naszych klientów.